Εφαρμογή laser

Πρόκειται για μια μη επεμβατική θεραπευτική συσκευή, η οποία εκπέμπει ενέργεια στο υπέρυθρο φάσμα διεγείροντας τοπικά τον βιολογικό ιστό. Με αυτόν τον τρόπο προκαλείται επιτάχυνση της επούλωσης, αύξηση του μεταβολισμού καθώς και αναλγητική αντίδραση.

Εφαρμογή laser

Η θεραπευτική χρήση του λέιζερ εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς των ιατρικών επιστημών όπως: πλαστική χειρουργική, οφθαλμολογία, οδοντιατρική, δερματολογία, νευροχειρουργική, γενική χειρουργική κ.α. Τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία και στη φυσικοθεραπεία σε παθήσεις όπως: κακώσεις συνδέσμων και τενόντων, μυϊκές κακώσεις κλπ. Η θεραπεία με λέιζερ προσφέρει άμεσα αποτελέσματα χάρη στην αναλγητική, αποιδηματική και αντιφλεγμονώδη του δράση. Επομένως, παρατηρείται ραγδαία ελάττωση του πόνου, μείωση φλεγμονών μέχρι και ολική αποθεραπεία, καθώς καταφέρνει να προσεγγίσει με απόλυτη ασφάλεια παθολογικά σημεία που βρίσκονται σε βάθος και είναι δυσπρόσιτα με τις κλασικές μεθόδους φυσικοθεραπείας.

Στη θεραπεία χρησιμοποιείται εστιασμένο τεχνητό φως στο συγκεκριμένο σημείο της προσβεβλημένης περιοχής. Δε συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, γιατί οι ακτίνες λέιζερ είναι απλά τεχνητό φως και όχι ιονίζουσα, υπεριώδη ή ραδιενεργός ακτινοβολία. Το φως αυτό είναι συντονισμένο σε πολύ συγκεκριμένα μήκη κύματος και αυτό επιτρέπει να επικεντρωθεί σε ισχυρές δοκούς με θεραπευτικά αποτελέσματα τόσο στην επιφάνεια των στρωμάτων όσο και στους υποκείμενους ιστούς.

Όταν οι ακτίνες laser έρθουν σε επαφή με τα κύτταρα του σώματος δημιουργούν μια βιολογική διέγερση. Η ανοσολογική άμυνα επηρεάζεται τοπικά και παράγεται ενεργητικότητα εξ’ αιτίας του κυτταρικού μεταβολισμού.

Επιστημονικά εξηγείται ως η διαδικασία μηχανισμού βιολογικής μόρφωσης των ιστών, που στην τελική της μορφή ή στάδιο μιας θεραπείας είναι η φυσιολογικοποίηση ή ομαλοποίηση των κυτταρικών λειτουργιών των τμημάτων που ακτινοβολούνται. Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και η απελευθέρωση ενδορφινών του σώματος κατά τη θεραπεία με laser.

Κλείστε σήμερα ένα ραντεβού στο Physiotherapy-Tree

Αυτή είναι μια φόρμα αιτήματος, η τελική κράτηση με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες ώρες θα σταλεί email ή θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά.