Θεραπείας κρουστικών κυμάτων BTL-6000

BTL-6000 Shockwave Topline Power

Η συσκευή θεραπείας κρουστικών κυμάτων BTL-6000 Shockwave Topline Power είναι μια μη επεμβατική λύση για τον μυοσκελετικό πόνο. Η εξωσωματική θεραπεία κρουστικών κυμάτων είναι ευρέως διαδεδομένη στους κλάδους της φυσιοθεραπείας, της ορθοπεδικής και της αθλητιατρικής. Οι εφαρμογές σχετίζονται κυρίως με τη θεραπεία χρόνιων παθήσεων των μυών και των τενόντων, των αρθρώσεων, trigger points. καθώς και σε επώδυνους μυϊκούς σπασμούς.

Το κρουστικό είναι ένα ακουστικό κύμα το οποίο μεταφέρει ενέργεια σε σημεία πόνου και στους μυοσκελετικούς ιστούς σε οξεία, υποξεία και χρόνια φάση. Κατά την διάρκεια της θεραπείας, ένα υψηλής έντασης ακουστικό κύμα μεταφέρεται στους ιστούς του σώματος. Αυτό προκαλεί πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα όπως η αύξηση της μικροκυκλοφορίας του αίματος στη περιοχή, η αντιστροφή της χρόνιας φλεγμονής, η διέγερση του κολλαγόνου και η διάλυση της ασβεστοποίησης.

Τα πλεονεκτήματα της θεραπείας με χρήση κρουστικών κυμάτων είναι ότι πρόκειται για εφαρμογή θεραπείας χωρίς χρήση φαρμάκων (π.χ.έγχυση κορτικοστεροειδων) ή τοπικών αναισθητικών, η εφαρμογή είναι αναίμακτη και μη επεμβατική με μικρή χρονική διάρκεια πραγματικής θεραπείας που δεν υπερβαίνει τα 10 λεπτά. Το αίσθημα της ανακούφισης είναι άμεσο και η βελτίωσης της κίνησης επιτυγχάνεται ακόμα και μετά την πρώτη συνεδρία.

Οι κυριότερες ενδείξεις στις οποίες εφαρμόζεται είναι :

Οι αναφερόμενες ανεπιθύμητες ενέργειες είναι ελάχιστες.